Klantenservice

Heb je een bepaalde vraag over je online bestelling? Misschien vind je het antwoord tussen onze veelgestelde vragen.


Neen, je hebt geen account nodig om bij ons een bestelling te plaatsen. Je vult gewoon jouw gegevens in tijdens de bestelling.



Indien je het verkeerde artikel hebt besteld en reeds hebt betaald neem je best zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch op 059 70 14 67 of per email: info@bloemenaanzee.be



Bij ons betaal je online 100% veilig met deze betaalmethoden: Bancontact, KBC betaalknop, Belfius pay button, ING home'pay, Visa en Mastercard



Ja, je kan dit invullen op het einde van je bestelling in het veld "opmerkingen".



Ja, dit kan zeker. Je kiest dan tijdens het bestellen voor "afhaling winkel".



Als je vandaag besteld leveren wij de bestelling bij jou de volgende dag. Wij leveren van dinsdag tem zaterdag en ook op zondagvoormiddag.



Wens je je bestelling te laten leveren op een specifieke dag? Dat kan. Op het einde van je bestelling kan je dit invullen in het veld "opmerkingen".



Voor de gemeenten/steden regio middenkust is de verzendkost € 6 of € 9 afhankelijk van de locatie. Alle andere regio's betalen € 12. Je kan de verzendkosten berekenen in je winkelmandje.